Regulamin sklepu

  1. Informacje ogóln

1.Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zamówień w Sklepie Internetowym znajdującym się i działającym pod internetowym adresem ekominki-zdunstwo.pl

2. Właścicielem i administratorem Sklepu Internetowego ekominki-zdunstwo.pl jest:

Nowoczesne Zduństwo Wojciech  Sawczuk

  Ulikowo 4B

  73-131 Pęzino

NIP: 854-000-76-71

tel. 501 233 705

3. Przed złożeniem zamówienia Klient zobowiązany jest zapoznać się z treścią Regulaminu.

2. Sposoby, termin, koszt dostawy

1. Wszystkie ceny podawane na stronach Sklepu Internetowego są cenami brutto (zawierają VAT 23%) i wyrażone są w złotych polskich. Do ceny należy doliczyć koszty przesyłki podane  w ofercie.

2. Opłaty za transport są zależne od końcowej wagi i gabarytów przesyłki, rodzaju zamawianych produktów

– waga do 30 kg 35,00 zł

– waga powyżej 30 kg 75,00 zł

– maskownice 49,00 zł

– płyty izolacyjne 150,00 zł

– wkłady kominkowe – paleta 110,00 zł

Dostawa towarów  przekraczających wartość 8000zł jest darmowa.

3. Formy płatności:

Klient może wybrać następujące formy płatności:

– wpłata na konto – przelew tradycyjny (przedpłata)

– płatność przy odbiorze towaru w siedzibie firmy

3. Warunki dostawy

1. Dostawa odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej w terminie do 5 dni roboczych od dnia otrzymania wpłaty na konto w przypadku, gdy towar jest na magazynie i 14 dni roboczych w przypadku, gdy jest to towar na zamówienie. . W przypadku gdy producent zastrzega sobie inny termin wysyłki, taka informacja wysyłana jest do Klienta.  Każdy produkt jest starannie zapakowany i zabezpieczony. Jeśli adres wysyłki jest inny niż podany na stronie internetowej Sklepu prosimy o podanie go bezpośrednio po złożeniu zamówienia.

2. Klient podczas dokonywania zamówienia może wskazać dodatkowo dane wymagane do wystawienia faktury VAT. Paragon lub faktura VAT dołączana jest do przesyłki lub wysyłana na wskazany adres mail. Jeżeli Klient chce otrzymać fakturę, powinien powiadomić o tym Sklep przy dokonywaniu zamówienia. 

3. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia wynikające podczas transportu, w razie takich uszkodzeń należy sporządzić protokół kurierski – reklamacji. Po otrzymaniu protokołu sporządzonego przez kuriera towar zostaje wymieniony na nowy, sprawny. W przypadku odebrania przesyłki bez sprawdzenia w obecności kuriera nie przyjmujemy reklamacji.

4. Realizacja zamówienia

1. Zamówienia przyjmowane są przez Internet i realizowane na terenie Polski. Realizacja zamówień odbywa się codziennie w dni robocze tj. poniedziałek – piątek.

2. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowo wypełniony formularz przez Klienta (dane osobowe, adres e-mail, adres, numer telefonu)

3. Przy płatności przelewem internetowym, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu,

4. Każde złożenie zamówienia potwierdzanie jest przez Sklep w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

5. Reklamacje

1. Kupujący mogą składać reklamacje dotyczące zakupionych towarów, jeśli mają one wadę fizyczną lub prawną. Reklamacje będą rozpatrywane przez Sprzedającego na zasadach określonych w bezwzględnie obowiązujących przepisach prawa.

2. Reklamacja może w szczególności zostać wniesiona pisemnie na adres siedziby Sprzedającego lub wysłana na adres poczty elektronicznej : biurokominki2@o2.pl

3. Kupujący jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie do miejsca, w którym rzecz została wydana Kupującemu. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Kupującego byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedającego w miejscu, w którym rzecz się znajduje.

6. Zwroty

1.Jeśli jesteś konsumentem przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.                   

2. Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: biurokominki2@o2.pl

3.  Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: Ulikowo 4b, 73-131 Pęzino , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od

4. Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.                                                                                                                               

5. Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.           

6. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

7. Zasady ochrony i przetwarzania Danych Osobowych zamieszczone są w Polityce prywatności.

8. Postanowienia końcowe

1. Składając zamówienia, Kupujący akceptuje powyższy Regulamin.

2. Ewentualna zmiana Regulaminu nie ma wpływu na umowy zawarte przed jego zmianą

3. W prawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie stosowane będą przepisy polskiego prawa cywilnego.

4. Sklep ekominki-zdunstwo.pl zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie a także cen wszystkich produktów. O takich zmianach Klienci zostaną poinformowani. 

5. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt ze Sklepem.